skip to main content
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Chỉ mục

Harvard business review on managing health care

Harvard Business School

2007

Kiểm tra tình trạng sẵn có của tài liệu

  • Nhan đề:
    Harvard business review on managing health care
  • Tác giả: Harvard Business School
  • Chủ đề: Health services administration; Health facilities -- Business management; Organizational change; Delivery of Health Care -- organization & administration; Organizational Innovation
  • Mô tả: Why innovation in health care is so hard / Regina E. Herzlinger -- Presenteeism : at work--but out of it / Paul Hemp -- Change through persuasion / David A. Garvin and Michael A. Roberto -- Clueing in customers / Leonard L. Berry and Neeli Bendapudi -- Just-in-time delivery comes to knowledge management / Thomas H. Davenport and John Glaser -- Let’s put consumers in charge of health care / Regina E. Herzlinger -- Saving money, saving lives / Jon Meliones -- Will disruptive innovations cure health care? / Clayton M. Christensen, Richard Bohmer, and John Kenagy.
  • Nhan đề liên quan: Ấn phẩm liên tục:The Harvard business review paperback series
  • Nơi xuất bản: Boston, Mass. Harvard Business School Pub
  • Năm xuất bản: 2007
  • Định dạng: vii, 184 p. ill. 21 cm..
  • Ngôn ngữ: English
  • Số nhận dạng: ISBN9781422121078 (pbk. : alk. paper)
  • Phân loại DDC: 362.1 HAR
  • Nguồn: Bộ sưu tập in

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...