skip to main content
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Chỉ mục

Join the conversation how to engage marketing-weary consumers with the power of community, dialogue, and partnership

Jaffe Joseph

2007

Kiểm tra tình trạng sẵn có của tài liệu

  • Nhan đề:
    Join the conversation how to engage marketing-weary consumers with the power of community, dialogue, and partnership
  • Tác giả: Jaffe Joseph
  • Chủ đề: Customer relations; Business communication; Relationship marketing; Marketing
  • Mô tả: Talking "at" versus talking "with" -- The many-to-many model -- Can marketing be a conversation? -- The birth of generation i -- The rise of the prosumer -- The new consumerism -- The six Cs: three phases of conversation -- The content-conversation relationship -- What conversations are in your future? -- Why are you so afraid of conversation? -- The ten tenets of good conversation -- The five ways you can join the conversation -- When conversation isn’t conversation at all -- Where does conversation fit in? -- Conversation through community -- Conversation through dialogue -- Conversation through partnership -- Getting started: the manifesto for experimentation -- Does conversation work? -- Do you speak conversation? Take the test.
  • Nơi xuất bản: Hoboken, N.J. John Wiley & Sons
  • Năm xuất bản: 2007
  • Định dạng: xix, 300 p. ill. 24 cm..
  • Ngôn ngữ: Vietnamese
  • Số nhận dạng: ISBN9780470137321 (cloth)
  • Phân loại DDC: 658.8 JOS
  • Nguồn: Bộ sưu tập in

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...